Blog Saya Biasa Biasa Je Tapi Cool!

Posted by: Eyfa Zalifa


Belog Cik Aish
Tekan header kat atas nie ya sayang untuk ke blog Cik Aish:)

Hai.Assalamualaikum.Salam 1 Malaysia.
Tadi tengah blogwalking kan.so terjumpa satu blog kiut miut macam tuan empunya badan.Cantik tak girl kat atas tu?Cute an?Ha!Itulah dia..Cantik blog cik aish..Header pun lawa..Cik Aish jangan cakaplah..Cun habisan!

Cik Aish kita nie ada wat satu contest!Joinlah ramai-2..Hadiah?Lumayan1!!RM50!
Tak nak?Tak nak tak apa!Aku ok je..heheheh..Lau nak pergi singgah blog Cik Aish

Aik?Jangan singgah je,follow sekali tau..Haa!!Kalaulah aku dapat RM50...Bertuah badan..Tapi aku nie memang jujur tak selucky tu lah..Tak pernah menang satu contest pun..setakat nie yang nie contest ke-3 aku join..Manalah tahu Cik Aish lucky untuk aku ke..Kan Cik Aish?Harap-harap macam tulah..

Eh..dah panjang sangat aku cerita*tulah kau,mimpi nak menang*

Okeyh,Cik Aish suruh kita bagi entry yang paling best..setakat nie takde kowt..tapi ada satu jelah..yang tu pun citer lawak..gerenti 100% Cik Aish reject :(


Takpelah..untuk hiburan kita kan..

Ok..nak tag Fathiyatul Faiqah
ok miss..dah buat entry dengan penuh ikhlas tanpa tujuan lain:)
Harap dapat menang!!!as usual it leaves as a hope..

2 doakan Eyfa Zalifa:

nur dhiya' aida on 9/5/11 4:32 AM said...

all the best (:

ain dzaya on 14/5/11 10:01 PM said...

contest etiga..dpt mnang tmpat 3 pun boleyla..hehe
dun give up!!

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA KOMEN YA :)Really appreciate it..

Footprint sini:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WHATEVER I THINK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei