Blog dan aku

Posted by: Eyfa Zalifa
Assalamualaikum..Tadi tengah blogwalking di blog-blog melalui segmen encik sifu.Singgah pulak baca entry kat.:MAK DARA

Pastu terjumpa perkataan segmen..Baca baca tengok itu segmen Mak Dara..


*Click header vogue Mak Dara*

Okey,before tu nak kena jawab 10 soalan dulu..Wow 10!!Best nya!Lagi banyak lagi aku suka!!

1) Apa nama blog anda?
Nothing Is Ordinary 

2) Kenapa anda memilih nama itu?
Kata2 motivasi untuk diri:) 

3) Tema warna blog anda?
Dark Brown+Light Brown..Cantik apa!Hahaha!! 

4) Dalam sehari berapa kali anda mengupdate entry di blog?
Sekurang-kurangnya 1/2 entry.Saya buat scheduled entry.Takut tak sempat nak online blog.Sayang my blog very-2 much! 

5) Isu atau topik yang selalu dimasukkan dalam blog anda?
Fakta,Buletin,Pelik-2,Lawak,Tutorial dan apa-apa sahja yang terjah benak saya! 

6) Kenangan manis/pahit selama anda berblog?
Manis tu..erm..Dapat 100 followers..Tu pun bersyukur:)Ok,jangan perli aku ek! 

7) Blogger Idola (kalau ada)?
Ben Ashaari,Hanis Zalikha,Irine Nadia Marcello 

8) Target follower untuk blog anda?
500 je dulu..Ok lah nie..Tak mau jadi tamak sangat=) 

9) Namakan satu benda yang paling anda suka yang terdapat dalam blog anda?
Shoutbox.Coz bolehlah saya berhubung dengan blogger otai.. 

10) Kata kata ucapan untuk Blog anda...

Moga-2 dapat lebih ramai followers.Dapat perbaiki kesilapan semasa blogging.Apa-2 kesilapan boleh bagitahu.. X gerenti aku x marah..hahaha!!

Thanks ye buat segmen nie..

1 doakan Eyfa Zalifa:

cik najihah on 28/6/11 11:11 PM said...

semoga terus maju dalam dunia blog :)

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA KOMEN YA :)Really appreciate it..

Footprint sini:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WHATEVER I THINK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei