Posted by: Eyfa Zalifa
"Jangan Kejam Terhadap Haiwan wahai "BINATANG HOII"
Nie   kata Sis Farah.. Tengok blog sis farah..amik dari situ..untuk sebarkan ilmu kan..



Kalau jumpa betina zalim ini.. jom pijak ramai-ramai  baru hang tahu apa rasa kena pijak!ZALIM!!  Bangganya dia buat perangai macam binatang!!



Kononnya baik!Macam nak bawak rumah je..




Ingatkan dia geletek..


Sayu tengok kucing comel nie..Bakal jadi mangsa perempuan ****

Episod Penyeksaan bermula!


Masih bernyawa...kesiannya..Rasa nak nangis tengok..

Pembunuhan kejam!Tumit kasut dia masuk dalam mulut kucing tu):

SO sad! Matanya terkeluar.. :'(Ya Allah!Kau seksalah wanita nie seperti dia seksa kucing itu:(

Tak cukup lagi ker??

Baru puas hati kaukan? Dasar kebinatangan!
Sedih tengok..kesiannya..!!Perempuan nie kan..hish!

P/S : Ini baru sikit keluar kat internet. Mungkin lagi banyak kes kejam macam ini di alam realiti. Manusia sekarang dan macam binatang walhal lagi teruk dari binatang! Allah hukum kau nanti lebih teruk!!Kesian kucing tu..

2 doakan Eyfa Zalifa:

fawzeah zea on 29/6/11 10:47 PM said...

dasar mnusia setan!!!! buat malu kaum wanita!!! xsmpi hti sya tgok pic tue..ya ALLAH knpa dia kejam sangatt.xda hti perut lngsung.

:DiDa: on 1/7/11 7:11 PM said...

wah! tersangat terkejut tgk pic tu! gila sungguh la makcik cinyo tuu....sakit otak kot!

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA KOMEN YA :)Really appreciate it..

Footprint sini:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WHATEVER I THINK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei