"blogger otai pilihan saya adalah..."

Posted by: Eyfa Zalifa
Assalamualaikum..tak jawab kau tanggunglah dosa!Hahax!Tetiba bila tengah blogwalking,terjumpa satu blog nie.Ada buat segmen.Sekarang nie aku boleh digelar hantu segmen !Aku kalau boleh semua segmen yang dianjurkan aku nak join..So..aku dengan ini rasminya join!Haha!Kata - rozelt - ini segmen pertama !Owh..Ok apa..Ada buat segmen..jom ramai-2 serbu blog beliau dan join:)

Dan seperti "syarat" segmen beliau,blogger otai pilihan saya adalah........

Ada 3..sebenarnya ada banyak..Tapi yang sorang nie yang menjadi pilihan hati..Tak baca rasa menggigil satu badan!Huhu..:)

Dan...Blogger otai pilihan saya adalah....


Nama beliau Lyssa Faizureen.,Sweet 19 
Beliau berasal dari Penang.Taken by Mohd Faiz..


Beliau mempunyai banyak tutorial dalam blog beliau!Cakap je apa,semua ada.Hebat betul Sis Lyssa.Bukan senang nak buat tutorial tau.Kena pandai-2 buat cari code-2,edit,dan macam-2 lagi..Memang aku tabik spring pada beliau nie Beliau merupakan seorang girl yang cute,cantik,sweet and amazing

Followers beliau jugak mencecah angka 11912 pada pukul 1.40 a.m sekarang lah..Tak tahu lagi berapa yang meningkat kejap lagi..



Sebetulnya,beliau tidak kedekut ilmu dalam blogging.Beliau seorang yang Happy Go Lucky..Sikap inilah yang menjadikan aku menjadi peminat setia blog beliau dalam diam..Rasanya beliau memang minat pink..Samalah Pada pendapat aku,beliau memang seorang gadis yang kreatif dalam dunia blogging.Lihat sahaja blog beliau.Begitu menarik.Betul kata beliau.Masuk blog beliau terus hepi..



Aku paling suka akan tab menu beliau yang sangat cantikTime first time tengok blog beliau..perkataan pertama yang keluar dari blog aku maybe...WowCantiknyer blogThen,kalau tak follow memang tak sah lah kan?Aku follow blog beliau dan mula mengikut perkembangan blog beliau..




Blogger otai pilihan hati ini...Love u Sis LyssaSilap salah tolong maafkan ya:)


Jom ke blog Sis Lyssa! Rugi tak terjah blog Sis Lyssa

I have made an excellent choice..Tak lupa juga kepada Abg Ben,Sis Hanis Zalikha,Yuyu Zulaikha dan yang lain..

Thanks for Reading..Leave a comment if you wish so..



3 doakan Eyfa Zalifa:

syaz@rozelt on 15/7/11 11:58 AM said...

thanks sudi join deq..blog lyssa nie mmg best..ade jugak guna beberapa tutorial dia utk edit blog..hihi

Lyssa Dollixious on 15/7/11 9:16 PM said...

HEHE . Alamakk . Ada orang pilih blog Lyssa jadi pilihan blogger otai dia lah ... kihkih.. Malu sehhh ... hehe . banyakk nyer ada pujiann kat atas nihh.. Habeslahh ... Koyakk abihh seluar sis nih.. Mengembang secara mendadakk . hehehe . Jangan lah puji cenggitu ... kah3! Ape - ape pun . sis ucapkan bebanyak terima kasih sebab pilih sis menjadi blogger pilihan hati zalifa ye. hehe . (malu2kucengg) . Teruskan ikuti perkembangan sis yer.. Trimass banyak2 lah <3

SoLy SoLicious on 15/7/11 10:17 PM said...

singgah dr belog lysaa :)

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA KOMEN YA :)Really appreciate it..

Footprint sini:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WHATEVER I THINK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei