Lyssa Faizureen singgah n follow blog aku?Wow!!(Kenagan manis)

Posted by: Eyfa Zalifa
Waah!!!!Kenal tak Lyssa Faizureen(lyssa secret)?Wow!!Beliau telah singgah di blog yang tak seberapa nie dan sudi menjadi followers ke 213 Zalifa Tak percaya!Macam mimpi je  Blog beliau amat menarik dan terdapat banyak followers dan tutorial  Thanks u Sis Lyssa!Saya telah ikut banyak tutorial Sis!

Kalau tak kenal beliau ,nak tengok?Jom tengok


Kenal?Ha!Itulah dia..WowSeronoknyaTak tergambar kegembiraan nie..Words can't describe..I'm just speechless..

Followers beliau yang semalam 11912 kini meningkat ke 12035Wow!

Meningkat sebanyak 132 orang dalam masa 1 hari sahaja


 Sis Lyssa for being my follower 


OMG 

I still think its a dream!Cuba tengok kalau tak percaya!




Ha!Aku sampai kasi frame lagiExcited sangatHuhu..:)


  

Love ya!!Singgah lagi ya Sis Lyssa 

2 doakan Eyfa Zalifa:

syaz@rozelt on 16/7/11 12:35 AM said...

wah sy plak folo sebelah sis lyssa kamoo..congratz dear,,hihi..

p/s: jangan lupa singgah tengok entry pesal kamoo n sis lyssa k..hihi

Lyssa Dollixious on 16/7/11 4:55 PM said...

HEHE , ecehh . Bangga yer ? alar. sis manusia biasa . tak de pape pun lah .. aduyy.. malu seyhh . heheh :)

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA KOMEN YA :)Really appreciate it..

Footprint sini:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WHATEVER I THINK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei