Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...

Posted by: Eyfa Zalifa

Erm..Cik Lulu buat segmen..banyak betul segmen aku join ek hari nie.. Cik Lulu nak terjah blog ! Waah! Kalau macam tu best lah kan?By the way,cik Lulu mintak aku buat entry ,yang boleh dia komen.. Entahlah.. Cerita pasal blog jelah..

Okey,dah tak tahu nak buat apa.Tanya korang soalan jelah..

Soalan

1.Korang suka tak kalau ada contest/segmen/apa-apa yang kena tag orang kalau nak join?

2.Blogger yang followersnya baru 3++ boleh buat segmen yang akan mendapat sambutan tak?Means,blogger nie buat segmen,korang rasa dapat sambutan ke tak?

3.Kalau korang ada 2 blog,apa korang buat dengan blog kedua?yang pertama tu official lah kira,,yang second tu nak buat apa?

P/S:Kalau dah malas sangat,jawab ya atau tidak jelah..bgi sebab leh?

~done~

10 doakan Eyfa Zalifa:

Gen2Merah on 23/7/11 7:57 AM said...

datang dr blog cik Lulu utk menerjah di sini.. Gen2Merah da siap utk menjawab..

jawapan 1---> kdg2 saya suka, kdg2 saya takde mood nak join

jawapan 2---> insya Allah kalau rajin promote mesti ramai yang akan join termasuk saya.. (jgn lupa jemput sy tau.. ehehe)

jawapan 3---> saya pun ada dua blog.. tapi blog kedua tu selalunya saya jadikan ujikaji je... utk mnge'test template dan widget2 untuk di sumbat dalam blog yang official ni..

kdg2 blog kedua juga dijadikan medan utk serang blogger lain secara senyapp.. wakakakaka.. takdalah, main2 gurau je ye..

salam ukhuwah salam perkenalan ye... zass

Kancil 8349 on 23/7/11 11:20 AM said...

Salam perkenalan, Kancil8349 datang untuk menerjah..kalau sudi terjahlah blog kancil.....

Jawapan 1 : suka sangat tetapi tengok keadaan kalau kerja office dan rumah tidak banyak.

Jawapan 2 : jika berusaha untuk blogwalking dan kempen kat setiap blog...mesti ada yang akan ikut.

Jawapan 3 : Only One.. tiada yang kedua

c genk bah ne on 23/7/11 4:18 PM said...

Genk menerjah sini
Meramaikan follower anda lagi hehehe
Salam perkenalan dari genk

http://genkcorner.blogspot.com/2011/07/senarai-peserta-segmen-lulu-caldina.html

1) suka,tapi ikut segmen lah..kalau menarik perhatian genk,genk akan join..
2) boleh aja..tpi kena rajin BW n promote..isyaAllah ada yg join
3) genk cuma da 1 blog..tp blog yg kedua tu genk cuma jd admin kpda kawan genk bila dia tak dapat nak post entry

POP on 23/7/11 8:14 PM said...

PoP singgah sini dari segmen Cik Lulu :)

Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya...


Jom join segmen ke2 Cik POP , nak kumpul blogger2 nie..ehehhe...

Segmen Pencarian Blogger 1Malaysia


1. suka join juga tpi bergantung kepada keadaan cm mna..kalo x bz , bleh lah join..ehhehe
2. ehehh.Cik POP wat segmen pun bila followers cuma 200 hik3..yg pnting kena rjin bw ja..ehehhe
3. 1 blog official , 1 blog khas untuk contest..ehhehe

Famili Ceria on 24/7/11 8:04 AM said...

terjah sini dari segmen Lulu Caldina..

Mai la lawat blog saya:
http://depalma-sp.blogspot.com/2011/07/segmen-lulu-caldina-terjah-blog-saya.html

"Aku"....Nurul Azren on 24/7/11 4:42 PM said...

Hepy sunday and blogging.. cik reen datang melawat dr segmen blog lulu..
sudi2 melawat dan follow cik reen... love yaa...

hira on 24/7/11 9:13 PM said...

singgah sini dari segmen lulu. hehe. salam perkenalan :)

1)boleh tahan la. tapi kadang-kadang tengok mood juga. kalau malas disebabkan kena tag ramai-ramai, tak buat la nampaknya. haha
2)boleh, insya Allah :)
3) tak tau la sebab saya ada 1 blog je. hehe

LUNA LANUN on 26/7/11 11:29 PM said...

baru hari ni berkesempatan untuk blog joging dan follow para peserta Segmen | Lulu Caldina terjah blog saya....

LATEST ENTRIES
1. Viva Voce - Finally I've Got My Master Degree in Chemical Engineering

asiah_Li on 27/7/11 6:16 AM said...

salam perkenalan...terbang dari segmen lulu caldina...mari singgah menyinggah weeee~

Miss Cupcake on 31/7/11 2:52 PM said...

@c genk bah nehehe..thnx for the opinion:)kalau sya wat segmen jgn lupa join

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA KOMEN YA :)Really appreciate it..

Footprint sini:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

WHATEVER I THINK Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei